perjantai 25. huhtikuuta 2014

TAHTOISIN MENNÄ KUVAAMAAN JOUTSENENPESÄÄ

mutta me kierretään se kauaa. Se olisi hyvin vaarallista. Niin ne väittää. Saattaa siinä jotain perääkin olla. Joskus, kun olin pieni, joutsen nimittäin hyökkäsi mua kohti. Mä olin silloin vain viattomasti uimassa. Hullua. Mulle ei kuitenkaan jäänyt siitä mitään traumoja. Toisin kävi ampiaisten suhteen.
Bzzz...


Sielun Veljet - Rakkaudesta


Mä en ole ollut aikoihin näin rentoutunut. Tuntuu, että mä olisin aivan uudelleensyntynyt. Ehkä olenkin. Juon myyrämukista kahvia, kirjoitan selkääsi sanoja ja katson, kuinka kurkiparvi lentää sulavasti meidän ylitse. 

John Legend - All of Me

4 kommenttia :

  1. onks 21.4 teijän kuukausipäivä? ;* ps toi koira on pelottava! näyttää iha sudelta :OO omgs.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ku se oli vaan toi päivä ku mentiin soutelee :) Oli nii hienoo et piti ikuistaa 8) Ja eeei, niitti on super ihana koira <3 vähän ku milli :3

      Poista

Te siellä