torstai 17. huhtikuuta 2014

ONNELLINEN, ONNELLISEMPI, ONNELLISIN, MINÄ


Clean Bandit ft. Jess Glynne - Rather Be

Rakastan kampaajalla käyntiä. Voi lukea seiskaa tai jotain muuta turhaa, juoda vaniljateetä ja syödä keksejä. Rakastan sitä, kun voi painautua syliin ja olla siinä aivan hiljaa. Rakastan värikkäitä saippuakuplia, kun ne täyttävät taivaan. Rakastan sitä, että musta on viimein tullut isosisko. Ainakin tavallaan. 

Emilia Torrini - Jungle Drum

Hey I'm in love
My fingers keep on clicking
To the beating of my heart

Hey I can't stop my feet
Ebony and ivory and dancing
In the street


P.S. Milliltä irtosi maitohammas, kiinalainen kissa vilkuttaa mulle, ja mä olen jo pakannut laukkuni.

4 kommenttia :

  1. Hihi isosisko :3 ota kaikki ilo irti siitä vaik pikkusiskot osaa olla joskus ärsyttäviäkin ; D ps pidä kiva vklp ;) ♥ -apa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmasti otan! hih ;) Ja kiiiiiiitos murmeli! <3 nähkäämme :)

      Poista
  2. IHANA BLOGI.
    ihanaa tekstiä.
    Tuo kampaajakohta,
    on niin minun huominen aamuni,
    hönö-lehti, kahvia ja irtokarkkipussi. hihii!

    VastaaPoista

Te siellä