maanantai 10. helmikuuta 2014

PAPERISILPPURIIN

En ees muista, millon oon viimeksi ollu täällä. Kyllä siitä aika kauan on. Kaikki näyttää jotenkin pienemmältä. Ehkä se on ihan loogista? Mulla on päällä mun uus rakkauspaita, jossa on kaks tommosta. Gerbiiliä. Gasellia. Mitä. Siis kameleonttia. Kivaa tää suomenkieli. Nää aiheet herättää mussa paljon ajatuksia, ja nostaa hetkesi pintaan niitä puhumattomia. Kaikesta huolimatta pystyn hymyilemään myös silmilläni. Eikä se ole teeskentelyä. Mun neljä murhetta repeytyy satoihin osiin, kohtaan onnistuneesti fobiani ja oon muutaman minuutin ajan skitsofrenikko

James Morrison - You Give Me Something


Kovaa naurua, 
epäselviä keskusteluja
dokumentteja, 
hetkellistä heikkoutta,
ja minä oon
mieleltäni kevyt.

4 kommenttia :

  1. Noni kävitte tuol :3 eiks ollu aika magee se mielenterveys osa? 8) etenki toi skitsofoni iha hullu! Creepy

    VastaaPoista

Te siellä