keskiviikko 5. helmikuuta 2014

MIELI ON KAUNIS MUTTA RUMA

Mä oon super tyytymätön ihminen. Kyllästyn helposti, ja se on vähän ikävää. Tiiättekö. Saatan olla tänään innoissani jostain ja huomenna jo vihata sitä. Poikkeuksena on ihmiset. Onneksi. Sitähän tulis muuten hulluksi.


Muse - Madness

Tänään inhosin blogini ulkoasua. Se oli tunkkainen ja tylsä. Hyi. Ehkä se on vieläkin sitä. En tiedä. Multa meni hermot, aika loppui, ja kärsivällisyys painui pohjalukemiin. Lopuksi ajattelin palauttaa alkuperäiset asetukset takaisin, mutta eipäs se enää onnistunutkaan. Kiitän ja kuittaan.


Sylkäisen taas homeelta maistuvan avokadon roskikseen ja annan itselleni luvan syödä Runebergin tortun. Onhan nyt aikamoinen juhlapäivä. Voisin ihan kuolla onnesta.

Viisi tuntia myöhemmin: 

Pahoittelen raivokohtausta. Oon mä oikeesti onnellinen. Tosi onnellinen. Milli nukkuu makoisasti mun sylissä, karamellitee on maailman parasta, ja mun kalenteri näyttää kivalta, kun siinä on niin paljon värejä. Sitä paitsi työstin ulkoasua vähän lisää, ja nyt se on hyvä. Vähän vaan päivittynyt. Oh, olisinpa minäkin. Siis eellä.

Lissie - Shameless

I stole your magazine
The one with the beauty queen
On the front
I see her look at me
I swear that it is mockingly
What the fuck

1 kommentti :

Te siellä