maanantai 17. helmikuuta 2014

SUUTA KUIVAA NIIN

Steissillä kolme jätkää räppää kuolemasta. Ihan kuin mä en muuten ymmärtäisi. No joo. Ehkä sä katsot mun kulkua sieltä jostain. Ehkä hymyilet. Minä ainakin teen niin, vaikkakin vähän haikeasti. Kuiskaan tuuleen syntymäpäiväonnittelut ja jostain syystä mieleeni tulee kuva yhdestä unestani. Menehtyneitä kyyhkysiä asfaltilla. Outo olo. Tänään tulisi täyteen tasan seitsemänkymmentä vuotta. Beatboksaaja vetää syvään henkeä ja sulkee silmänsä tiukasti ettei kyyneleet pääse läpi.


Banks - Waiting Game
Dillon - Thirteen Thirty-Five

Mua vastaan kävelee pari tuttua tyyppiä lukioajoilta ja me pysähdytään hetkeksi liikennevaloihin.
-Moi, miten menee
-Tosi hyvin, mites teillä
-No me oltiin just...
Mä en kuule mitä ne vastaa, koska havahdun mun omiin sanoihin. Mulla menee tosi hyvin. Enkä sanonu sitä siks et niin vaan on tapana. Mä rakastan mun elämää. Mun pientä Milliä, teetä, naurusta kipeytyneitä vatsalihaksia, mun alennusmyynneistä ostettua villakangastakkia, rikottuja mollisointuja. Katso, kuinka mä lisään huulipunaa ja hengitän niin kuin pitää. Näetkö. Mulla on ikävä, mutta tiedän sun olevan täällä jossain. Näkymättömänä vain.


Lakkaan myöhemmin mustat kynnet, koska voi että ne piristää mua!

6 kommenttia :

  1. Oo, taas jälleen ylitsepääsemättömän jotenkin, en tiedä, ihastuttava postaus!

    <3: http://mightbebohemian.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos kiitos! :) Ihanaa, että jaksat aina kommentoida! Hymyilen. :)

      Poista
  2. Komppaan edellistä, blogisi on jotenkin hmm.. Pysäyttävä. Ihastuttava. Sinulla on taito järjestellä sanat oikeisiin paikkoihin ja kuvailla kameralle miltä susta tuntuu. Tosiaan, uusi lukija täällä hei. :)

    VastaaPoista
  3. Nää kuvat oli tosi kivoja! :)

    VastaaPoista

Te siellä