tiistai 3. kesäkuuta 2014

EN OO MIKÄÄN PSYKOPAATTI, VÄHÄN LIIKAA VAIN RAKASTUNUT

Iisa - Psykopaatti

Oon kaks ja puol tuntia myöhässä. No, minkäs mä sille voin, että ruttopuiston kirppis imas mut salakavalasti sisäänsä, ja materialisti minä otti vallan. Pahoittelut. Ainakin mulla on nyt uusi hattu. Elämäni ensimmäinen.


Hoodie Allen - No interruption
Phillip Phillips - Raging Fire


Mä himoitsen riippumattoja, syön täydellisen rapeita kevätkääryleitä ja kelaan aikaa mielessäni vuoden taaksepäin. Tässä mä istun samalla nurmella ja juon samaa, liian sokerista juomaa. Hymyilen viimeisiä hymyjä ennen totaalista romahdusta.


     Hengitysvaikeudet.
            Väkisin tunkeutuvat kyyneleet bussissa
                    Sekavat puhelut.
                              Nopeasti nousevat promillet
                                         Kuihtuneet valkoiset ruusut
                                                 Tunnottomat kädet
-Checked.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Te siellä